h1

Hvor er festen?

27. januar 2012

Man kan godt blive afhængig af godt selskab omkring garn. I går var jeg i strikkecafé ude i Rasmillas butik (ja, man må godt hækle på en strikkecafé og man må også godt være mand). Og det er svært hyggeligt hver gang. Der blev tudet af grin flere gange og høvlet nogle kilometer garn af.

Nå, men det jeg egentlig ville sige er, at hvis man gerne vil holde lidt øje med hvad der er af strikkeevents rundt omkring i Danmark, så kig ind på Gavstriks arrangementsside. Blandt andet er der spændende strikkecafé/foredrag på Nordatlantens brygge her i løbet af foråret. Ny strikkefestival i Silkeborg “Grib garnet” og meget andet godt. Og det er ikke strik det hele – der er nemlig også hækleworkshops både i Silkeborg og på Samsø! Håber vi ses til garnfest rundt omkring i landet 🙂

Billede

11 kommentarer

  1. Det er da den sødeste mus.
    Tak for en fantastisk hjemmeside.

    Hilsen Silje


  2. Tak for godt selskab i går 😉


  3. Tak og selv tak! 🙂 Håber vi ses derude igen.


  4. Tak for god snak om hækling i går. Jeg glæder mig til at capen kommer ud, for sådan en må jeg have 😉


    • Jaaa! Jeg tror jeg vil lave den i en lidt længere version, når den tid kommer 🙂


  5. Smiler det var hyggeligt i går, godt vi allerede skal være sammen på tirsdag igen – igen 😉 måske er der kommet ærmer på den plasterfarvet.
    Skal du undervise på grib garnet? Så kunne du jo bo med os…


  6. Det var det 🙂
    Måske skal jeg undervise der, jeg har sendt dem forslag, men har ikke fået svar retur. Lyder hyggeligt at bo sammen, hvor skal I bo? Julia Zahle kommer også, så det skal nok blive festligt!


  7. Hvor er den bare dejlig…. Og super flot blog.. Melder mig straks som fast læser. Kig gerne forbi min helt nye blog hvor der også ligger et billede af en bamse hæklet efter en af dine opskrifter…


  8. Hej Maria

    Tillykke med bloggen 🙂 Hvor er de flotte dine tørklæder i kærlighedsknuder. Det klær dem at blive hæklet i så tykt garn. Det må jeg prøve en dag.


  9. Sidsel, der kommer snart svar…og selvfølgelig skal du undervise ;O)


  10. Ih Hanne, det lyder godt! Det vil jeg glæde mig til så. Og begynde at reklamere for det 🙂



Skriv en kommentar