h1

Lun undertrøje hæklet af Hottentott

24. januar 2013

Hvor er den bare pæn!
hottentott
Det er den lille vest/undertrøje fra Blødt til baby hæklet af norske Lille Hottentott. Endnu en fin, fin blog som det er værd at besøge!
Er blevet helt genforelsket i dette mønster, må lave noget mere med det! Hun har hæklet den i noget tykkere garn. Det er nok sådan med Angora at det ligesom fylder meget mere end andet garn og derfor kan man ikke helt sammenligne løbelængden. Da angora ikke er så heldigt til bebser, så vælg et noget tykkere garn end i opskriften, når du hækler den.

5 kommentarer

  1. Hei! Takk for i går, det var superhyggelig å møtes på cafè Ü Jeg ser du fant vesten før jeg rakk å sende deg en link. Den er riktig fin ja!
    Ja, også følger jeg deg på pinterest også nå Ü


  2. Selv tak! Det var dejligt at møde dig. Ja, den dukkede pludselig op på Pinterest, så det var sjovt. Jeg håber vi ses i Rødovre eller til strikkecafe 🙂


  3. Nååå hvor er han sød. lækker vest!


  4. hvor er opskriften ?????


    • I bogen Blødt til baby. Kan købes i min webshop. 🙂



Skriv et svar

